Becherovka uvedla nové spoty: Berme na plný úvazek i samotný život
Motto „berme na plný úvazek i samotný život“ provází novou kampaň značky Becherovka z dílny VCCP. Spoty jsou k vidění v televizi od začátku února.
Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň nám chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ přibližuje kampaň Jakub Loos, manažer značky Becherovka.
Aktuální situace podle tvůrců ještě více zdůrazňuje poselství kampaně. „Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.“
„Jak ukazují samotné spoty, na plný úvazek je třeba brát nejen práci, ale i samotný život. A ten by měl být namíchaný tak dobře jako třeba i drink s nezaměnitelnou chutí, který si vychutnávají už celé generace,“ dodává Jakub Loos.
Detaily kampaně:
- Creative agency: VCCP Prague
- Planning Director: Henri de la Barre
- Account Director: Lucie Vrzalová
- Director: Milan Balog
- Production House: Boogiefilms
- Music: Juraj Marikovič, Marek Šurin, Viktor Stručka