SVIT standardizuje trh internetové reklamy
Dokument „Typové agenturní smlouvy pro akvizici internetové reklamy“ připravila v rámci sekce Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) pracující odborná skupina pro otázky internetové reklamy pod vedením ředitele společnosti Internet Info Marka Antoše. Smlouva si klade za cíl překonat nekomplexnost a jednostrannost podobných návrhů, optimalizovat formulace smluvních podmínek ze strany provozovatelů serverů a sjednotit úpravy vztahů.
Podle Antoše již některé servery vzor smlouvy při svých aktivitách používají a čeká se i relativně příznivé přijetí dokumentu ze strany agentur. Smlouva má být jedním ze tří hlavních dokumentů, které mají tvořit oporu standardizace internetové reklamního trhu – všeobecných obchodních podmínek, typové agenturní smlouvy a etického kodexu internetové reklamy. Smlouva má také pomoci v praktické přípravě smluv serverům, které nedisponují rozsáhlými prostředky na zpracování právních dokumentů.
Typové agenturní smlouvy pro akvizici internetové reklamy (dokument SVIT)
-sch-