Spořitelna propaguje službu George coby rádce v nesnázích
Česká spořitelna připravila osm spotů k podpoře služby George, přičemž první startuje v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.
Banka v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomáhá při zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů nebo ukládá účtenky.
Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.
„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.
Televizní kampaň poběží zejména na TV Nova a jejích přidružených kanálech. Vybrané spoty budou uváděny také v síti multikin Cinestar a Cinema City. Televize bude podpořena také POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikací a v novém roce bude kampaň na George i na venkovních reklamních nosičích.