Penny v nové kampani vybízí k návratu do dětství
Nová vánoční kampaň Penny nese motto: „Vánoce jsou pro všechny děti, i ty, co jsou stále v nás“. Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot doplněný o novou interpretaci písně „Forever Young“ od skupiny Alphaville.
Spot připravila agentura Serviceplan Campaign v produkci Anorak Film. Českou adaptaci zpracoval Jiří Pleskot, kreativní partner Hullaballoo.
„Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme. Chybí nám hravost a bezstarostnost, kterou v sobě děti mají. Máme v sobě zábrany. Přitom je tak snadné udělat něco, co bychom udělali jako děti,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu Penny a dodává: „Naší kampaní chceme lidem připomenout, že dítětem zůstáváme po celý život, jen se někdy bereme příliš vážně.“
Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot, který bude ve třiceti a šedesáti vteřinové verzi prezentován on-line stejně jako televizní spot na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Budou využity i sociální sítě.
Pro účely kampaně byl vytvořen hashtag #ZnovuDitetem. V rámci kampaně Penny využije i influencery a známé osobnosti. Připraveny jsou i výzvy a soutěže, do nichž budou moci lidé zasílat fotografie a videa z chvilek, kdy se cítili znovu dítětem.
Klíčovou součástí kampaně je i píseň Forever Young skupiny Alphaville, kterou pro PENNY nazpíval dětský sbor Pražská kantiléna. Kampaň startuje 22. listopadu a potrvá do Vánoc.