Košík.cz spustil seriál na Mall.tv
Online obchod Košík.cz opět vstupuje s vlastním seriálem do internetové televize. Pod názvem „Košík v terénu“ převádí stejnojmenné psané reportáže, které čtenáře zaváděly do zákulisí rodinných českých farem a výroben, do audiovizuální podoby. Seriál vzniká ve spolupráci s Mall.tv.
Pětidílná série navazuje na seriál, který na svém blogu Košík publikuje od dubna tohoto roku. Ten se snaží představit prostředí, ve kterém vznikají produkty z farmářské a řemeslné kategorie. V prvním díle se s kamerou vypravil na Ekofarmu Babiny, v následujících zavede diváky například do pivovaru Bizon, který pro Košík připravuje pivní speciály nebo k řezníku Kloudovi.
„Diváky pozveme k našim oblíbeným dodavatelům, kteří často vytváří své produkty exkluzivně pro Košík v podobě našich privátních značek. Bereme to i jako cestu, jak jim poděkovat a ukázat zákazníkům, že za produkty stojí um a odhodlání konkrétních lidí,“ zmiňuje Vendula Resová, head of brand Košík.cz. „Zároveň i nadále chceme poukazovat na to, jaký je rozdíl mezi farmářskými a řemeslnými výrobky a těmi, které se za ně pouze vydávají s pomocí marketingových nálepek,“ doplňuje.
Košík sám nezastírá, že se jedná také o test nového prodejního formátu – konkrétní produkty tedy dostanou přímo v pořadu dostatek prostoru. S tím souvisí i možnost nakoupit je přímo z kontexové nabídky jak přes Mall.tv, tak microsite pořadu přímo na Košíku. Není to ostatně poprvé, co Košík pracoval s nakupováním provázaným s videopořadem. V roce 2018 přišel v době grilovací sezony s pořadem „Košík na grilu“.