notes
~ „Vždycky jsem věřil, že psaní reklam je druhá nejziskovější forma psaní vůbec. Tou první jsou samozřejmě žádosti o výpalné…“
Philip Dusenberry, z knihy The Want Makers: Inside the World of Advertising
~ „Myslím, že světový trh pojme možná tak pět počítačů.“
Thomas Watson, předseda správní rady, IBM, 1949
~ Reklama představuje „nedorozumění s veřejností za desítku miliard dolarů ročně“.
Chester L. Posey, senior kreativní ředitel, McCann-Erickson
~ „640 Kb by mělo stačit každému.“
Bill Gates, 1981
~ „Červená Karkulka vyrůstající v moderním světě reklamy by neměla proti sežrání vlkem žádné námitky.“
Marshall McLuhan,
kanadský sociolog a odborník na média
~ „Nic jako ‚nátlakový‘ či ‚nenápadný‘ prodej není. Existuje pouze ‚chytrý‘ a ‚hloupý‘ prodej.“
Charles Browder (1958),
prezident BBDO
~ „Celosvětový potenciál pro kopírovací stroje je maximálně 5000 kusů.“
IBM k zakladatelům firmy Xerox, 1959
~ „Vždy používám produkty svých klientů. Nejde jen o jakýsi módní trend, ale o slušné vychování.“
David Ogilvy,
Confessions of an Advertising Man