Ochucené nealko pivo BirGo se představuje v kampani
Mattoni a Budvar spustily v Česku a na Slovensku kampaň se spotem od agentury Ritual Communication.
V dubnu odhalená novinka od pivovaru Budějovický Budvar a nápojářské Mattoni 1873, ochucené nealkoholické pivo BirGo, spouští slibovanou kampaň. Ta běží v Česku i na Slovensku v televizi, na digitálních kanálech a využívá i PR, in-store komunikaci a ochutnávky.
Kampaň vizuálně pracuje s rozdělenou obrazovkou, která má symbolizovat spojování – jak tvůrců BirGo, tak nealko pivo a příchutě.
Za kreativou televizního spotu je agentura Ritual Communication, produkci měla na starosti Armada Films a režii Matěj Šámal. Spot je v české i slovenské verzi k vidění na YouTube. Komunikace probíhá i na profilech značky na Facebooku a speciálních webových stránkách.
„Věříme, že právě tuto myšlenku se nám podařilo zapracovat do vizuální podoby všech prvků kampaně. Připravovaná 360stupňová kampaň na BirGo je pojata ve velkém stylu a zahrnuje komunikaci prostřednictvím TV, digitálních i klasických médií, a také materiály v místě prodeje a sampling, abychom zasáhli co největší počet lidí a vybudovali povědomí o nové značce BirGo,“ uvedla Kateřina Komárková, manažerka značky BirGo pro Česko a Slovensko.
BirGo už je k dostání ve velkých mezinárodních řetězcích, benzinkách i menších obchodech.
Vizitka kampaně
Klient: BirGo (Mattoni 1873 a Budějovický Budvar)
Agentura: Ritual Communication
Produkce: Armada Films
Režie: Matěj Šámal
PR: AMI Communications