Atmedia bude zastupovat stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC
Společnost Atmedia na jaře 2020 rozšíří své portfolio zastupovaných stanic o tematické kanály Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude také na stanicích zahájen prodej televizní reklamy a zapojeny budou i do oficiálního elektronického měření sledovanosti (PCEM).
Zadavatelé reklam najdou stanice v nabídce Atmedia v balíčcích atmax, atadults a atchoice. „Zařazení tří nových tematických stanic zatraktivní naše obchodní balíčky. Zadavatelům nabídneme větší kapacitu pro jejich reklamní kampaně, zároveň také možnost oslovení více diváků a velmi atraktivních cílových skupin,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.
S novými stanicemi bude Atmedia od jara 2020 zastupovat celkem 28 tematických kanálů, přičemž balíček atmax umožní zadavatelům oslovit diváky na 22 měřených televizních stanicích. To je nejvíce od založení společnosti v roce 2008. „Nové stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC potěší především ty zadavatele reklamy, kteří chtějí oslovit mladší diváky ve věku 25-44 let. Z vlastní zkušenosti víme, že je tato cílová skupina mezi inzerenty velmi oblíbenou a vyhledávanou,“ uvádí dále Vasilová.
Stanice Eurosport 1 je také vlastníkem práv na vysílání LOH v Tokiu v roce 2020. Eurosport 1, Discovery Channel a TLC najdou diváci v nabídce u největších televizních operátorů, a to jak satelitních (Skylink), tak kabelových (UPC), i IPTV (O2 TV a T-mobile).
„Jsem přesvědčen, že spojením síly portfolia Discovery a odborných znalostí Atmedia vytvoříme pro klienty v České republice bezkonkurenční nabídku postavenou na našem jedinečném obsahu a na důvěře našich diváků. Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 vstoupí na český trh v roce 2020. Ten je velmi důležitý mimo jiné proto, že přinese nejkomplexnější vysílání Letních olympijských her,” říká Tomaz Poredos, Discovery Senior Ad Sales manažer pro CEEMCA (CEE, Středomoří a Střední Asii).