Kentico mění brand produktu pro content management, cílí na marketéry
Brněnská společnost Kentico Software vytvářející produkty pro tvorbu a správu obsahu a online marketingu změnila brand svého produktu Kentico Cloud. Nově se jmenuje Kontent.
Nástroj, který slouží jako řešení pro tvorbu a správu obsahu a jeho distribuci pro různá zařízení a komunikační kanály z jednoho místa, nově nese název Kontent. S definicí brandu internímu marketingovému týmu pomáhala agentura Symbio a designerka Gabriela Skorkovská.
„Původní brand Kentico Cloud vznikal organicky a cílil spíše na technické zákazníky z řad firemních IT specialistů. Abychom se odlišili od podobných řešení, rozhodli jsme se v našem produktu více zaměřit na marketéry a uživatele, kteří pracují s obsahem – ať už ho plánují, připravují, publikují nebo vyhodnocují jeho úspěšnost. A potřebovali jsme, aby tuto změnu reflektovala i naše značka,“ vysvětluje Stephen Griffin, VP marketingu Kentico Software, proč ke změně došlo.
Nový produkt společnosti Kentico se soustředí především na obsah – na jeho přípravu, správu, publikaci i analytiku v jediném místě, aby měli všichni pracovníci vždy k dispozici aktuální podklady. To se mělo promítnout i do názvu nové značky. Vznikl tak Kontent, jako složenina slova Kentico a Content.
S novým názvem spojuje společnost také heslo „All your content. Unified.“, kterým chce Kentico vyjádřit, že nástroj dává svým uživatelům možnost mít obsah pod kontrolou na jednom místě a ve všech fázích jeho životního cyklu. „Chceme, aby díky nástroji mohly s obsahem pracovat i velké marketingové týmy, umožnit jim větší kontrolu nad obsahem a eliminovat duplikované výstupy,“ doplňuje Stephen Griffin.
Finalizace nového loga probíhala v rámci interního marketingového týmu Kentico. Agentura Symbio mu pomáhala s přípravou kompletního brand booku a design manuálu. Stejně tak připravila videa a vizuál pro nový web, který na vlastním řešení naprogramoval interní tým Kentico.
Kentico Software je česká IT firma se sídlem v Brně a byla založena v roce 2004, v současnosti zaměstnává 250 zaměstnanců (z toho více jak 200 v Brně) a své pobočky má v USA, Velké Británii, Austrálii, Nizozemí a Singapuru.