Mark BBDO připravili kampaň konceptu Fresh Corner pro MOL
Agentura Mark BBDO připravila novou kampaň na podporu občerstvovacího konceptu Fresh Corner od společnosti MOL Česká republika. Kampaň začíná 1. října 2019 a potrvá po dobu šesti týdnů.
Podzimní kampaň Fresh Corner klade důraz na klíčový artikl – kávu. Kávy se na čerpačkách měsíčně prodá až 1,2 milionu a MOL ji již brzy nabídne na dvou stech místech v Česku.
Kampaň proběhne napříč těmito mediálními formáty: rádio, online (video, bannery, sociální sítě), OOH (billboardy, bigboardy, CLV, RLB) a print. U vstupů do Fresh Cornerů budou umístěny POS materiály. Pro členy zákaznického programu MOL Fresh Corner je po dobu trvání kampaně připravena speciální nabídka ‒ káva velikosti M + croissant s máslem nebo sýrový šnek zdarma.
Na přípravě kampaně pro ČR spolupracoval MOL s kreativní agenturou Mark BBDO. Doplňkové služby a produkty na stanicích MOL se u zákazníků těší stále větší oblibě. Důkazem je skutečnost, že druhé největší síti čerpaček v Česku dlouhodobě roste podíl non-fuel transakcí, a to dvouciferným číslem. Vedle toho pak dynamicky roste její brand awareness mezi českými řidiči.
„Podle průzkumu, který v květnu prováděla společnost Kantar Millward Brown, je Fresh Corner v současnosti nejznámějším, nejnavštěvovanějším a také nejoblíbenějším občerstvovacím konceptem na čerpacích stanicích v Česku. Ještě před dvěmi lety přitom stejný průzkum uváděl, že i vymyšlenou značku Road Cafe znají čeští motoristi více než náš gastro koutek,” říká Tomáš Lux, retailový ředitel MOL Česká republika a dodává: „Obliba Fresh Corneru coby vlajkové lodi naší retailové strategie výrazně přispívá k celkově pozitivnímu vnímání značky MOL.” Kvalitu konceptu Fresh Corner a jeho dopad na vnímání značky MOL ocenila v letošním roce rovněž porota České ceny za PR, která mu udělila 3. místo v kategorii Služby.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než 190 místech z celkového počtu 304 stanic. Na přelomu roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in.